

Categorieën: Pakketbrief

Wat een week hebben wij achter de rug! Het was waarschijnlijk voor iedereen wat te warm, maar als boer heeft dat te warm toch wel wat gevolgen. We werkten afgelopen week van de ochtend tot Lees meer
De gehoopte hoeveelheid regen is helaas wat uitgebleven, maar desondanks zijn we blij met wat we gekregen hebben want iets is altijd beter dan niets. We konden afgelopen week onze bodem voorbereiden voor de plant Lees meer
Uitbundige regen is hier jammergenoeg niet uit de lucht gevallen dus we blijven nog een paar dagen hopen om dan in de tweede helft van komende week weer te genieten van de warmte. Geacclimatiseerd geraken Lees meer